هوای عجیب
ســــــــــــــکـــــــــــوت

دلم هوای عجیبی دارد
هوای کسی دور
دورتر از فاصله ها
و من با پاهایی زخمی و دلی خون خورده
کوره راهها را در پی او می گردم
و کوچک و کوچک تر می شوم
و به جایی می رسم
که غرور مرده
و احساس له شده

آه...دلم هوای عجیبی دارد

هوای کسی گرم
گرم تر از خورشید
و من با رویی زردتر از یک آفتابگردان
وسعت گلبرگهای اندیشه ام را
رو به سوی او می گردانم
و هر لحظه که غروب نزدیک و نزدیکتر می شود
من تاریک و تاریکتر می شوم

دلم هوای عجیبی دارد

هوای کسی خیس
خیس تر از یگ باران
و من خاکی تر و پست تر از یک کویر
چشم به راه می نشینم
و با خیال واهی باریدن
گرمای جگرسوز خورشید را
به امید سبز شدن
تاب می آورم

آری...دلم هوای عجیبی دارد

هوایی که بوی تو را می دهد
و گاه می اندیشم که شاید دلم
هوای تورا دارد...

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

 

دوستت دارم

 

 

 

باز بـــــــــاران
بـــــــــی تـــرانـــــــــه

با تمـــــــــام بی کســــَــــی های شبانــــــــــه

باز مـــــی آید صـــــدای چک چک غـــــم

باز مـــــاتـــــم

بـــــاز هـــــم مــــــــــن . . .

یـــــادم آیـــــد روزهـــــای محـــــنت و غـــــم . . .

 


نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت10:36---16 بهمن 1390
نبینم روزهای سختیت رو جیگر

حمزه
ساعت13:44---13 بهمن 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری به نظر میاد خیلی زحمت کشیدی به من هم سر بزن قربانت حمزه
پاسخ:salam mer30 az lotfeton


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 12:34 | سمیه |